Siirry pääsisältöön

Patteriharjoitus 1 - hauis, ojentajat, olkapäät

Päätin tehdä tämän viikon treenit patteriharjoituksina. Tänään aloitin hauis+ojentajat+olkapäät -treenillä. Patteriharjoituksessa liikkeet tehdään kuntopiirimäisesti eli liikkeiden välillä ei pidetä taukoja. Eli ensin liikkeet 1,2,3 ja heti ilman palautuksia uudelleen 1,2,3... Tätä toistetaan yleensä 3-4 kertaa. Itse tein pattereissa kiertoja/sarjoja 4 ja toistoja 10. Yhdessä patterin liikkeessä tuli siis yhteensä 40 toistoa.
Treeniin tarvittavat välineet
Patteri 1
- Hauiskääntö tangolla
- Ranskalainen punnerrus kahvakuulalla
- Pystysoutu tangolla

Patteri 2
- Eristetty hauiskääntö käsipainoilla
- Dippi pallon päällä
- Pystypunnerrus tangolla


Patteri 3
- "Scott"-hauiskääntö tangolla
- Ojentajapunnerrus
- Takaolkapäät penkillä

Pystysoutu ja -punnerrus kuvat täältä ja täältä
Kokeilkaa ihmeessä, polte on taattu! :)
-Marjut

Kommentit

  1. Vautsi, kun oot jaksanut panostaa tähän postaukseen! Moni sai varmasti hyviä vinkkejä niin kotitreenaukseen kuin salillekin :)

    Aurinkoista lomaa siulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, näin ainakin toivon :) Hyvää pääsiäistä sullekin! :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentti, oli se sitten lyhyt tai pitkä, on aina enemmän kuin tervetullut! ♥