Siirry pääsisältöön

Onramp day 1


Tänään alkoi kauan odotettu crossfitin onramp-peruskurssi. 
Sali oli täynnä WODin tekijöitä sekä kurssilaisia, joten vilskettä ja vipinää riitti! 
Tässä meidän ensimmäisen päivän treeni:


Aluksi tutustuttiin kurssilaisiin as many rounds as possible -meiningillä. Sitten lähdettiin tekemään varsinaista lämmittelyä: kierros juoksua, 20 istumaannousua abmatolla, 30 hyppynaruhyppyä ja 5 burbeeta. Tätä tehtiin kolme kierrosta. Sen jälkeen siirryttiin taitoihin, joissa käytiin kyykyn, punnerruksen ja rengassoudun perustekniikkaa läpi. Voimaosiossa käytiin läpi turkkilaista ylösnousua kahvakuulan kanssa. Oon tehnyt kyseistä liikettä muutaman kerran, mutta se liikejärjestys ei oo vielä koskaan iskostunut päähän. Nyt se onnistui kuitenkin muutaman pähkäilyn jälkeen sujuvasti :) Tunti meni todella nopeaa ja seuraavaksi oltiinkin jo aloittamassa WODia, johon kuului 500m soutua, 40 ilmakyykkyä, 30 istumaannousua abmatolla, 20 punnerrusta ja 10 leuanvetoa/20 rengassoutua. 

Ensimmäinen onramp-wod takana. 
Me tehdään tuo sama wod viimeisellä kerralla, joten sillon parannetaan 6.46 aika toivottavasti ainakin sinne kuuden minuutin pintaan. Tein 20 rengassoutua leuanvetojen sijaan, koska voin vain haaveilla tekeväni joskus tuon kymmenen leukaa :D

Sykemittarin lukemia. Odotin ehkä vähän kovempaa treeniä, koska viime viikon kokeilukerran wodin jälkeen tein melkein kuolemaa. Luulen kuitenkin, että enköhän mä saa sen saman fiiliksen vielä monen monta kertaa :D

CrossFit koukuttaa, ei mulla muuta :) Aamulla mennään Suskin kanssa vähän palauttelevalle uinnille ennen opetuksen suunnittelua. Palaillaan!

-Marjut

Kommentit