Siirry pääsisältöön

Haasta keskivartalosi - 30 päivän lankkuhaaste!

Löysin 30 day fitness challenges -sivustolta mukavan haasteen itselleni ja teille. Sivustolla on monia monia haasteita, mutta valitsin tämän, koska lankkuasento on ollut esillä mun haasta keskivartalosi -sarjan harjoitteissa. 


Ideana on tehdä yllä olevassa kuvassa näkyvä määrä lankkupitoa 30 päivän ajan. Liikettä voi helpottaa pitämällä polvet maassa tai vaikeuttaa asettamalla levypaino yläselän päälle. Muistakaa kuitenkin vahva keskivartalo, ettei selkä pyöristy ja lantio tipahda alas.

Let's Go!

Kuka muu on mukana? :)

-Marjut

Kommentit

  1. Mukana! o/ Törmäsin tähän jossain joku aika sitten, ja hävitin koko kuvan, joten kiva että se löytyi täältä uudelleen. :)

    Joskus muinoin 2 minuutin lankku meni tosta noin vaan + kylkilankut päälle. Puuh. Nyt olis vähän petraamista.. Taidan silti alottaa tosta päivästä nro 7. 300sek tavoitteena!

    VastaaPoista
  2. Jes, mahtavaa! :) Itsekin ajattelin aloittaa tuosta seiska päivästä. Hyvä kuitenkin aloittaa vähän matalammalta, niin saa sitten paranneltua enkkoja :) Tsemppiä!

    VastaaPoista
  3. Ite en yleensä reenaa vatsoja kun tulee painissa ja nyrkkeilyssä reenattua tarpeeks niitäkin, mut tää vaikutti sen verran yksinkertaiselta että täytyykin aloittaa

    VastaaPoista
  4. Tämä on kyllä kätevä siinä mielessä, ettei se vie aikaa kuin enimmillään sen muutaman minuutin. Voi toteuttaa lähes missä välissä päivää tahansa :)

    VastaaPoista
  5. Meniköhän joku asennossa mönkään, kun en ole lankkua tehnyt sitten yläasteen jälkeen ja nyt kun tein ekaa kertaa 2,5 vuoteen sain tulokseksi 392 sekunttia:D

    VastaaPoista
  6. Kyllä mulle ainakin jo tuo 300s oli haastavaa, vaikka kuukauden ajan lankkuilikin :) Mutta hyvin on mahdollista, miksikäs ei! Tavallisin virhe tuossa asennossa on se, että lantio tippuu alas - sen pitäisi olla samassa linjassa selän ja jalkojen kanssa :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentti, oli se sitten lyhyt tai pitkä, on aina enemmän kuin tervetullut! ♥