Siirry pääsisältöön

Sunnuntaiaamun pikatreeni aikaa vastaan

Luin eilen kirjaa ennen nukkumaanmenoa ja jotenkin ajatukset harhaili CrossFitin pariin. Yhtäkkiä tuli hirveä hinku WODin tekemiseen.. Siinä klo 23 illalla :D En kuitenkaan toteuttanut sitä ideaa ihan siltä seisomalta, vaan kirjasin treenin puhelimeen aamua varten. Aamulla nousin sitten suoraan sängystä raivaamaan olohuoneeseen tilaa. 



For time 5-10-15






Yleisliike, kyykky, vuorikiipeilijä, punnerrus ja istumaannousu - eli perusliikkeillä mennään! Ensin yksi kierros viidellä toistolla, sitten kymmenellä ja lopuksi vielä viidellätoista toistolla. Toistomäärä kasvaa, joten lopussa hapottaa kunnolla! Mulla meni aikaa 6.09 eli kyseessä on todella nopea, intensiivinen ja tehokas treeni


Nyt on taas energiaa jatkaa huomiseen tenttiin lukemista... Vaikkakin tenttimateriaali tuntuu aika tylsältä Olympialaisiin verrattuna; myönnän, että oon muutaman kerran avannut tv:n ja jumittunut siihen :D Illalla ajattelin vielä käydä pienellä happihyppelyllä ja sen jälkeen osallistua Yoogaian syvävenyttelyyn :) OIkein mahtavaa sunnuntaita kaikille! :)

♥ Marjut

Kommentit