Siirry pääsisältöön

Showroomilla katsastamassa kevään urheilumuodin uutuuksia

Sain viime viikolla kutsun Akvamariinin showroomille, joten tein eilen pienen päivävisiitin Helsinkiin. Mulla sattui olemaan juuri tälle viikolle yksi vapaapäivä, joten aikataulut meni kerrankin nappiin ja pääsin käyttämään tilaisuuden hyväksi :)


Tallustin showroomille suoraan juna-asemalta siinä 11 aikaan. Olinkin selvästi aikaisin liikkeellä, koska showroomilla ei tuolloin vielä ollut muita bloggaajia. Akvamariinin työntekijä Anne otti mut vastaan ja kertoi aluksi hieman Akvamariinin brändeistä. Esillä oli kevään urheilumuotia seuraavilta brändeiltä: Haglöfs, Halti, Helly Hansen, Merrell, Columbia, Raiski, Fjällräven, Nutcase ja Sorel. Lisäksi Akvamariinissa oli Zeropointin kompressiotuotteita ja footbalancen jalka-analyysipiste.


Fjällrävenin Kånken näkyy katukuvassa aika tiuhaan tahtiin. Mulla ei tuommosta reppua oo, mutta kieltämättä tuo vihreä vois olla aika mukavan värinen pikkureppu :)


Haglöfsin ihanan värikkäitä reppuja! Noista löytyi kokoja niin pienelle kuin isollekin tavaramäärälle.


Koko Haglöfsin mallisto oli täynnä kivan pirtsakoita värejä  :) Kuvassa vasemmalla on maastojuoksuun tarkotettuja kenkiä, ja oikealla Haglöfsin softshell-takki. Mulla on Haglöfsilta pari takkia, joista toinen on ollut mulla kuutisen vuotta ja toinen kolmisen vuotta. Oon tainnut joskus sanoakin, että jos mun pitäisi elää pelkästään yhdellä takkimerkillä, niin se olisi ehdottomasti Haglöfs. Pitää vettä & tuulta ja näyttää hyvältä - eipä sitä paljon muuta voi urheilutakilta toivoa :)


Haglöfsin ja Merrelin kenkiä. Merreliltä löytyi paljon barefoot-kenkiä, joita en oo koskaan itse kokeillut aivan in action. Kokeilin jalkaan noita alakulmassa olevia pinkkejä kenkiä, jossa pohja oli melko jäykkä, mutta muu kenkä hyvin kevyt. Mietin, että tuollanen voisi toimia salikenkänä aika hyvin, koska pohjassa ei oo hirveästi joustoa. Juoksemaan en kyllä uskaltaisi tuollaisilla barefooteilla lähteä, koska ihan tavallinenkin lenkkari kovalla alustalla juostessa saa penikat huutamaan.

Oikeanpuoleisessa kuvassa mulla on päällä Raiskin sadetakki! Mulle tulee sadetakista mieleen lähinnä sellanen xxxl-kokonen kirkkaankeltainen, napitettava takki :D Okei, en selvästikään oo ihan tällä vuosituhannella tässä sadetakkimuodissa, koska viime käyttökerta on oikeasti varmaan sieltä 90-luvun puolelta :D Mut anyway - tuollasen pirtsakan sadetakin mäkin voisin laittaa päälleni sateeseen!


Merrelin urheiluvaatteissa oli selkeästi hillitympi väritys.



Helly Hansenin asusteita. Noi tennarit pisti silmään välittömästi - kivan korallinen väri! :)


Zeropointin kompressiotuotteita. Zeropointin säärystimistä on ollut ainakin jonkin asteen apu mun penikkavaivoihin!



Columbian vaatteet oli mulle kyllä täydellinen yllätys, nimittäin oon hädin tuskin tiennyt koko merkin olemassaolosta! Kuvan t-paidassa on viilentävä ja valkoisessa pitkähihaisessa hikeä hylkivä ominaisuus. Molemmat on siis tarkoitettu pidettäväksi ihoa vasten alimpana kerroksena. Molemmat paidat oli mukavantuntuista matskua!


Taisin jättää tän tiedostetun tiedostamattomasti viimeiseksi... Tämän Columbian takin kohdalla oli nimittäin todellinen "jacket-crush" (... sit tähän semmonen sydänsilmänen emoji). Tuo väri tietenkin yllättäen pisti mun silmään, mutta ennen kaikkea tuo malli - mun leveät hartiat mahtu liikkumaan, VUHUU! Kyseessä on siis softshell-takki ja täytyy sanoa, että noita muitakin saman merkin takkeja hypistellessäni uskon, että Haglöfsin takkeja kohtaan osoittamani rakkaus taisi just osaltaan siirtyä Columbia-merkin puolelle. Lopulliset päätöksethän voi tehdä vasta testikäytön jälkeen, joten katsotaan mitä tapahtuu jahka mulle sellainen mahdollisuus tulee :)


Mulle tehtiin myös Footbalancen jalka-analyysi, mutta siitä kirjottelen vielä erillisen postauksen tässä lähiaikoina!


Tämmöset jutut sain mukaan Showroomilta; Haglöfsin kuoritakki, footbalancen pohjalliset sekä Nivean uutuustuotteita herkälle iholle.

Näitä ihania urheilumuodin uutuuksia on tulossa/tullut tälle keväälle! Toivottavasti jaksoitte lukea ja katsella koko postauksen läpi. Suurkiitos vielä Akvamariinin porukalle mukavasta visiitistä! :)

Mites, iskikö teidän silmään erityisesti joku tuote? :)

EDIT: Ja tosiaan suurin osa kuvissa näkyvistä vaatteista & varusteista on jo kaupoissa saatavilla :)

♥ Marjut

Kommentit

  1. Top-Sportiltä löytyy juuri tuo Columbian ja Raiskin takki ja muitakin merkkien tuotteita. Mainostus mainostus (;

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentti, oli se sitten lyhyt tai pitkä, on aina enemmän kuin tervetullut! ♥