Siirry pääsisältöön

Torstaiaamun startti: tuorepuuro


Eilen illalla valmistelin aamupalaksi tuorepuuroa, jonka aamulla nappasin ensi töikseni jääkaapista aamupalatarjottimelle. Tämä oli mun ensimmäinen tuorepuurokokeilu, mutta ei varmasti viimeinen! Mukavaa vaihtelua :)




Tuorepuuro


1 dl kaurahiutaleita
1,5 dl kevyttä mantelijuomaa
1/2 dl mustikoita
1 rkl auringonkukansiemeniä
5 kpl manteleita
3 rkl superfood-sekoitusta
kuivattuja omenanpaloja ja ananasta


Ravintosisältö: HIILIHYDRAATIT 55% PROTEIINIT 15% RASVAT 30%


Ihanaa torstaita! ♥


♥ Marjut

Kommentit

  1. Uuuh, mää tuijotin pitkään suu auki tota puuroa että "eikai siinä oikeesti ole kukkakaalia puurossa...." mutta onneksi olit kirjottanu reseptin, ananashan se oli :D Hyvältä näyttää! Tohon toiseen postaukseen jossa kerroit plussia ja miinuksia, oon huomannu että turvonnu olo ns sekaruokavaliossa mulla tulee hiilareista ja liiallisesta maitotuotteiden käytöstä, ei niinkään lihasta. Mutta mielenkiintoinen kokeilu, kiva kun jaoit tän meidän lukijoiden kansssa, inspiroivaa!

    VastaaPoista
  2. Hehh, ananastahan se tosiaan on :'D Joo mulla on itseasiassa ihan samat kokemukset. Turvotus tulee mullakin valkoisista hiilareista, liiallisesta hiilareiden syömisestä tai suuresta määrästä maitotuotteita. Joskus kyllä turvottaa myös suuren liha-aterian jälkeen, jolloin kasvisten määrä on aterialla ollut normaalia vähäisempi. Mutta kiva että tykkäsit mun kokeilusta; omana koekaniinina on aina kiva olla ;)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentti, oli se sitten lyhyt tai pitkä, on aina enemmän kuin tervetullut! ♥