Siirry pääsisältöön

Kaamosväsymystä, motivaation etsiskelyä ja arjen muutoksia

Vitamiinit napaan ja flunssalle kyytiä!

Terkut yhdeltä nuhanenältä! Flunssa on iskenyt muhun ties monettako kertaa tänä syksynä. Oon tässä oikein miettinyt, että oon ollut tämän syksyn aikana kipeänä useammin kuin koko viime vuonna yhteensä. Samalla oon ollut aiva rättiväsynyt, joten ilmeisesti tässä on jotaki kaamosväsymystä ilmassa. Onko syksy ja tuleva talvi vaikuttanut teidän unensaantiin tai mielialaan?


Tällä viikolla aamupäivät ovat kuluneet opiskellessa ja iltapäivät ja illat kotona lepäillessä. Teetä ja kahvia oon kuluttanut ties kuinka monta kuppia ja siemaisinpa ensimmäisen lasillisen glögiäkin eilisiltana. Oon löytänyt Netflixin maailman ja koukuttunut täysin sarjojen katseluun. Oon maannut sohvalla ja katsellut orpoa tietokonetta, jonka opiskelukansio huutaa tehtävien luokse. "Vielä yksi jakso ja sitten..." - lausahdus on tainnut kuulua suustani aika monta kertaa. Täällä suunnalla ei siis ole oltu hirveän aktiivisia viime aikoina, mutta sallittakoon pieni lepotauko välillä.




Toisaalta tämän syksyn "vapaus" opiskelun suhteen on ollut mukavaa, mutta samalla oon huomannut, että kyllä mä taidan paremmin toimia pienen paineen alla. Tulee paremmin valmista, kun deadlinet pukkaa päälle. Ei tuu mieleenkään ajatella " no ehkä mä huomenna aloitan" - niin kuin oon huomannut tänä syksynä helposti ajattelevani.

Opiskelun vapaudesta huolimatta odotan jo kovasti töihin pääsyä. Se kun on sellainen paikka, mihin ei tarvitse tehdä kotitehtäviä tai mistä ei tarvitse ottaa stressiä samalla tavalla kuin opiskelusta. Mukava päästä asiakkaiden ja tuttujen työkavereiden seuraan :) Töiden alkaessa tiedän myös, että enää ei ole pitkä siihen, kun mun ei tarvitse enää joka viikonloppu matkustaa oman asunnon ja poikaystäväni asunnon välillä. Tuo ajatus tuntuu todella helpottavalta!



Työt mulla alkaa ensi maanantaina, ja tuo viikko on näillä näkymin muutenkin aikamoista vipinää täynnä, nimittäin arkipäivät vietän sekä töissä että opiskelemassa ja viikonloppuna muutetaan poikaystävän tavarat uuteen asuntoon siinä töiden lomassa. Piece of cake ja tätähän tässä nimenomaan kaivattiin - actionia!


Ihanan rauhoittavaa viikkoa Teille ♥

♥ Marjut

Kommentit

  1. Netflix on petollisen koukuttava.. Joo, onhan tämä pimeys hieman ehkä latistanut fiilistä nyt kun lumikin ehti jo sulaa pois :( mikään unimäärä ei tunnu riittävän! Onneksi sisäliikunta ja salien kirkkaat valot piristävät, lenkkeily saa suosiolla jäädä sivuun ja odotan kelien muuttumista hiihtoon sopiviksi :)
    Kiva blogi!

    VastaaPoista
  2. Sanohan muuta! Välillä jopa mietin, että voikun en olisi löytänyt koko Netflixiä :D
    Onneksi tänne ainakin juuri tänään satoi lunta, toivotaan ettei ihan heti lähde pois :) Hiihtämään ja laskettelemaan olis kyllä mahtava päästä!
    Kiitos kehuista :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentti, oli se sitten lyhyt tai pitkä, on aina enemmän kuin tervetullut! ♥