Siirry pääsisältöön

Summer happenings so far

Hejssan taas!

Ajattelin tulla jakamaan teille kuulumisia pitkästä aikaa. Kesä on jo heinäkuun puolella, vaikka tuntuu että niitä oikeasti kesäisiä päiviä on ollut tähän mennessä yhden käden sormilla laskettava määrä. Onneksi nuo päivät ovat kuitenkin osuneet juuri mun vapaapäiville, joten oon päässyt nauttimaan auringosta ihan kiitettävän määrän. Vaikka ei sitä tästä hipiästä huomaakaan... ;)


Mun kesäkuu sujui pääosin töiden parissa, mutta vapaapäivistä oon pyrkinytkin sitten ottamaan kaiken ilon irti! Kuun puolen välin paikkeilla aktivoin lahjakorttini Easyfitille, joten salilla on tullut käytyä nyt enemmän ja vähemmän säännöllisesti :) Rullaluistelukausikin on avattu, vaikka en ookkaan päässyt luistelemaan vielä ihan niin ahkerasti kuin viime kesänä. Juhannus vietettiin ystäväpariskunnan luona grillaillen ja kesästä, joskin melko vetisestä sellaisesta, nauttien, ja loppukuusta juhlittiin poikaystävän kanssa vuosipäivää ravintolaillallisen merkeissä ♥ Kyllähän tässä tosiaan on asioita tapahtunutkin, vaikka välillä tuntuu että oon töissä koko ajan :'D



Viime viikolla mun vapaapäivät osui torstaille ja perjantaille. Molemmille päiville oltiin luvattu kunnon hellettä, joten päätettiin poikaystävän kanssa lähteä Tampereelle shoppailemaan ja nautiskelemaan kesästä. Ajettiin ensin Ideaparkiin, jossa kumpikaan ei ollut käynyt taas maailman aikoihin. Eipä siellä mikään hirveästi ollut muuttunut; mun lempiliikkeetkin oli vanhoilla tutuilla paikoilla :) Osasin odottaa kunnon shoppailusaalista, mutta lopulta mukaan tarttui vain yhdet täydelliset farkut - ja vielä alesta! Onneksi päätin käväistä BikBok:ssa, vaikka oon aina ollut vähän sitä mieltä, ettei siellä oo oikein mun näköistä vaatetta. Muutenkin oon tullut hirveän krantuksi vaatteiden suhteen tässä vuosien saatossa. Matsku pitää olla kunnossa, saumat suorassa ja hinta kohdillaan. Taisipa poikaystäväkin saada osansa tästä mun kranttuilusta, kun huomauttelin sovituksessa farkkujen saumoista ym. :D


Shoppailun jälkeen lähdettiin ajamaan hotellille. Googleteltiin samalla tanssipaikkoja ja huomattiin, että keskustorin laidalla alkaa salsailtamat tasan tunnin päästä - vitsi mikä tuuri! :) Hotellille asettumisen jälkeen lähdettiin keskustaan metsästämään tuota salsapaikkaa, missä vierähtikin sitten tovi hyvästä musiikista ja tanssista nauttien. Torilta jatkettiin käppäilyä hämeenkadulla ja pysähdyttiin terassille nautiskelemaan lämmöstä. :)

Perjantaiaamuna pakattiin kamat, kuskattiin ne autolle ja lähdettiin metsästämään aamupalaa. Kierreltiin kaupungilla vielä tovi aamupalan jälkeen ennen kuin lähdettiin Pyynikin rannalle. Siellähän oli muutama  muukin, eikä ihmekään kun lämpölukemat oli reilusti +20 paremmalla puolella! Hetken makoilun jälkeen lähdettiin ajamaan takaisin Seinäjokea kohti ja todettiin matkalla, että olipa onnistunut reissu - sekä sään että kohteen puolesta! :)

Psst! Tähän loppuun vielä vinkkailen: koska blogilista.fi on lopettanut toimintansa, tuota sivustoa korvaamaan on tullut blogit.fi-sivusto, jonka kautta mua voi seurata tästä eteenpäin! Tästä linkistä pääsee blogin sivuille.

Pssst! Instagramista mut löytää: marjuttrr

Toivottelen tältä erää oikein aurinkoisia ja ihania kesäpäiviä, nähdään taas pian! :)

-Marjut




Kommentit