Siirry pääsisältöön

Evoke Natural Energy - raikas, kesäinen proteiinimehujuoma

Yhteistyössä Evoken kanssa.


Kuinka moni teistä on kuullut aikaisemmin Evoke-proteiinijuomista? 

Mä olin lukenut kyseisistä juomista muutamasta blogista ennen kuin muhun otettiin yhteyttä kotimaiselta Evokelta ja kysyttiin haluaisinko tutustua tuotteeseen paremmin. En ollut tuohon mennessä ehtinyt vielä maistaa juomia, joten lähdin mielenkiinnosta yhteistyöhön mukaan! 


Evoke proteiinijuomaa on kahta eri makua: Tropical fruits ja Orange. Näistä kahdesta mua miellytti maulta enemmän appelsiininmakuinen proteiinimehujuoma, kun taas poikaystävä hörppi mielummin trooppisten hedelmien makuista mehujuomaa. Appelsiininmakuinen Evoke oli mun mielestä ihanan raikas ja kylmänä nautittuna maistui ihan tuorepuristetulta appelsiinimehulta! Evoken proteiinimehujuomissa ei ole lainkaan lisättyä sokeria, mutta sitäkin enemmän C- ja B-vitamiineja ( jopa 50 % suositellusta päiväsaannista). Proteiinia on yhdessä pullollisessa 10g, mikä on normaaleihin mehuihin verrattuna huomattavasti enemmän! 

Tässä esimerkkinä Evoken appelsiininmakuisen proteiinimehujuoman energiasisältö pulloa (3,3dl) kohden:

Energiaa 140kcal
Rasvaa 0,3g
Hiilihydraatteja 23g ( josta sokereita 20g)
Proteiinia 10g
Suolaa 0g

Evoke proteiinimehujuoman sisältämät vitamiinit ja kivennäisaineet:

C-vitamiini, tiamiini, riboflaviini, niasiini, B6-vitamiini, foolihappo, B12-vitamiini, biotiini, pantoteenihappo ja sinkki  


Mä en oo mikään mehujen suurkuluttaja, mutta täytyy myöntää, että nämä proteiinimehujuomat ovat kulkeneet mun laukussa viime aikoina melko ahkerasti. Oon juonut näitä välipalaksi nyt kun on ollut näin aurinkoisia päiviä ja oon kaivannut pikaista energiaa! Juomien sanotaan imeytyvän nopeasti ja tehokkaasti, joten nämä sopii oivallisesti myös nautittavaksi ennen tai jälkeen treenin. Seuraavassa postauksessa kerronkin enemmän Evoken käyttämisestä treenaamisen tukena!


Ensi kerralla ulos lähtiessä suosittelen nappaamaan Evoken laukkuun välipalajuomaksi - huomattavasti parempi vaihtoehto kuin sokeriset mehut! :) Evoke proteiinimehujuomia löytää tavallisista ruokakaupoista, kuntosaleilta, liikuntakeskuksista ja kahviloista. Tarkemmat myyntipisteet ja lisää infoa löytyy Evoken internet-sivuilta täältä.

Raikkaan makuisia kesäpäiviä kaikille :) Kuullaan taas pian!

♥ Marjut

Kommentit

  1. Mä en ole vielä maistanut, mutta vaikuttaa kyllä hyvältä :) Tuo voisi olla hyvä pitkän lenkin jälkeen, mulla ainakin meinaa helposti iskeä heikotus jos heti pitkän lenkin jälkeen ei saa jotain helppoa syötävää/juotavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, mulla on ihan sama juttu! Varsinkin näin kesäisin, kun on lämmin sää, niin ei välttämättä heti lenkin jälkeen huvitakkaan syödä kiinteää ruokaa :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentti, oli se sitten lyhyt tai pitkä, on aina enemmän kuin tervetullut! ♥