Siirry pääsisältöön

Loman aloitus aurinkoisissa tunnelmissa!


Mulla alkoi kesäloma viime perjantaina! Mun piti alunperin ehtiä lomailla jo ennen kesätöitä, mutta kuten aina, tuli hieman muutoksia matkaan ja lomailenkin kunnolla vasta nyt. Ei sikäli mikään huono siirto, koska kelihän on nyt mitä mainioin (kopkop) :) Lauantana lähdettiin kesän ensimmäiselle mökkireissulle ystäväpariskunnan kanssa. Kyllä olikin rentouttavaa päästä nauttimaan auringosta, hyvästä ruuasta ja mökin rauhasta! Nukkumaan mentiin vähän puolivahingossa jo kymmenen aikaan, joten lepoakin tuli kiitettävästi :)


Eilen lähdettiin siskon ja kummitytön kanssa käymään Tuurissa. Palautin työvaatteet ja shoppailin muun muassa uudet farkut ja kesäisen maximekon reissua varten. Takaisin tultaessa pysähdyttiin syömään Pikku-Paussin aurnkoiselle terassille, ja nappasin samalla reissulla Zalandolta tulleen paketin mukaan. 





neule Only - collegeshortsit Only - aurinkolasit Kiomi - paita Even&Odd - kengät Supra

Mun Zalando-tilaus taisi olla yksi historian onnistuneimmista, koska jokainen tuote oli sopivan kokoinen ja vastasi odotuksia. Mun ympärillä vallitsee jonkinlainen kirjoittamaton sääntö, että en koskaan osaa tilata oikean kokoisia kenkiä nettikaupoista. Poikaystäväkin nauraa tälle joka kerta, kun voivottelen kuinka taas tuli tilattua vääränkokoiset kengät :'D Ei auta vaikka mä miten selaisin kokotaulukkoja ja mittailisin jalkaani; aina olis pitänyt olla yhtä suurempi tai pienempi koko. Tällä kerralla koko, malli, istuvuus ja kaikki meni nappiin! Voin suositella tuota Supran kenkää muillekin tennarifaneille :) Se on tällä hetkellä vielä kaiken lisäksi todella hyvässä alessa!


Perjantaina koittaakin sitten lähtö Pariisiin! Mä jo tässä postauksen kirjoittamisen lomassa ehdin panikoida noin puoli tuntia ympäri kämppää, kun meinasin vilkaista mun passia ja se ei ollutkaan siellä minne luulin sen jättäneeni. Ehheh, että ihan rauhallisin mielin tässä ollaan lähdössä! Onneksi poikaystävä ei oo päivisin katselemassa mun häsäämistä; se säästyy paljolta :'D

Nyt siirryn tästä kämpän siivouksen pariin. Nauttikaahan viimeisistä kesäpäivistä, palaillaan taas pian! :)

♥ Marjut

Kommentit