Siirry pääsisältöön

Couple style

Niin kuin edellisessä postauksessa lupailin, tällä kertaa asupostauksessä nähdään sekä mun että poikaystäväni tyyli. Nämä kuvat otettiin Galeries Lafayetten aurinkoterassilla. Säästä sitä ei ehkä huomaa, mutta näkymistä kyllä ;)


bag H&M
bracelet Glitter
dress Seppälä
shoes Vagabond
sunglasses KappAhl

Tämä mekko on yksi mun lempimekoista kautta aikojen. Tämä asu sopii tähän postaukseen mainiosti, koska mulla oli sama mekko päällä myös reilu vuosi sitten, kun ensimmäistä kertaa tapasin poikaystäväni :) Asusteina on reissulta jo tuttujen asusteiden lisäksi Glitteristä ostettu rannekoru, joka sopii täydellisesti värimaailmaltaan yhteen mun kultaisen kellon kanssa.



cap New Era
jeans Topman
rosary Handmade from Nicaragua
sunglasses Ray-Ban

(linkit johtavat nettikauppoihin, joista olen kyseisen vaatteen/asusteen ostanut. Ne EIVÄT kuitenkaan ole mua hyödyttäviä mainoslinkkejä)

Poikaystävä tekee aina ihan mielettömiä alelöytöjä Zalandosta! Se löytää merkkituotteita tosi hyvillä alennusprosenteilla samaan aikaan kun mä tuskailen, ettei naisille oo mitään kivoja aletuotteita tarjolla. Poikaystävän tyyli miellyttää mun silmääni kovasti ja tämä asu on yksi mun matkan lemppariasuista häneltä. Poikaystäväni tyyliä saatetaan nähdä täällä jatkossakin silloin tällöin, mikäli kiinnostusta sille löytyy (?) :)

Huomenissa on tulossa viimeinen päiväpostaus Pariisista (EDIT: pyhpah, eihän se mikään viimeinen oo vaan toisiksi viimeinen...) ja sen jälkeen jaan joitakin vinkkipostauksia Pariisiin matkustaville. Te, jotka olette jo kyllästyneet näihin Pariisipostauksiin - älkää huoliko, pian päästään taas normaaliin arkeeni kiinni, kun ensi viikolla suuntaan Jyväskylään opintojen pariin :)

 ♥ Marjut

Kommentit

  1. Ihan mieletön toi mekko! Näin muistaessa piti tulla vakoilemaan sun blogia ja liikkailukuulumisia. Keep up the good work! Gradun aihe kiinnostaa myös, linkin löytää varmaan täältä kunhan kyseinen rutistus on netissä luettavissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paula sinä täällä, kiva!! Kiitos, tuo mekko on kyllä mahtava :)) ja kyllä se tänne varmasti esille tulee sitten kun valmistuu, ja epäilen että sitä ennen tulee monen monta välipostausta aiheesta :'D kiva kun sustakin kuulee!

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentti, oli se sitten lyhyt tai pitkä, on aina enemmän kuin tervetullut! ♥