Siirry pääsisältöön

Patterned dress

sunglasses KappAhl




bag and necklace H&M
dress Only
sunglasses Kiomi
shoes Vagabond

(linkit johtavat nettikauppoihin, joista olen kyseisen vaatteen/asusteen ostanut. Ne EIVÄT kuitenkaan ole mua hyödyttäviä mainoslinkkejä)

Pariisin sunnuntaipäivän asu koostui niin ikään mekosta. Tämän Onlyn mekon löysin alennuksesta alkukesästä. Joku saattaakin huomata, että ensimmäisessä kuvassa mulla on erilaiset aurinkolasit kuin muissa kuvissa. Noita KappAhlin aurinkolaseja käytin suurimman osan ajasta Pariisissa, koska aurinkoisella kelillä tarvin mahdollisimman tummat aurinkolasit, ettei migreeni pääse yllättämään kirkkaan valon takia. Kiomin lasien malli on todella kiva, mutta ne eivät suojaa silmiä juuri ollenkaan auringolta, joten niiden käyttö jäi vähemmälle.

Matkustaessa ei ole tilaa ottaa kovin monia suurempia asusteita (kenkiä ja laukkuja) mukaan, joten silloin kannattaa panostaa asusteisiin, joita on helppo yhdistellä minkä tahansa vaatekappaleen kanssa. Tosin asukuvat eivät välttämättä ole niin kiinnostavia, kun kädessä heiluu aina sama laukku ja jalassa samat kengät :D 

Mulla oli mukana myös pienempi hopeilla yksityskohdilla varustettu laukku, mutta sitä käytin lähinnä vain iltaisin, kun mukaan ei tarvinnut mahtua kuin puhelin ja lompakko. Kenkiä mulla oli mukana kahdet; nämä asukuvissa näkyvät ballerinaat sekä Niken tennarit, joita käytin vain tulo- ja menopäivinä. Kuvittelin käyttäväni niitä enemmänkin, koska balleriinojen pohja on todella ohut pidempien matkojen kävelemiseen. Lopulta kuitenkin ilmat oli sen verran helteiset, että kevyillä kengillä oli huomattavasti miellyttävämpi kävellä. Kelloja mulla oli mukana niin ikään kaksin kappalein; hopeinen ja kultainen. Mulla on iskostunut päähän periaate siitä, ettei kultaista ja hopeista pitäisi sekoittaa keskenään. Sillä tiellä oon edelleen. Hopeinen kello oli siis pientä laukkua varten ja kultainen suurta laukkua varten ;) 

Onko teistä jolla kulla käytössä sama periaate kultaisten ja hopeisten asusteiden suhteen?

Huomenna jatketaan taas!

♥ Marjut

Kommentit