Siirry pääsisältöön

Syksy - pukeutumisen kulta-aika!


bag Migant
hat Lindex
jacket Vila
jeans Vero Moda
shoes Buffalo
sunglasses Kiomi
top H&M

Tämän takin kohdalla voin puhua rakkaudesta ensi silmäyksellä. Näin tämän Vilan takin ensimmäistä kertaa kesätöissä ja rakastuin heti! Tämän viikon alkupuolella klikkailin takin vihdoin ostoskorin kautta kotiin. Ehdottomasti onnistunein takkiostos hetkeen :) Takki on melko ohut, mutta materiaali on lämmin, joten tämä sopii oivallisesti syksyn kerrospukeutumiseen. Joskin vesisateella tyydyn johonkin toiseen takkiin, nimittäin tämä taitaa olla melkonen paavo pesusieni ;)


Seuraan muotia ja trendejä päivittäin, mutta poimin muotivillityksistä itselleni vain sellaiset yksilöt, jotka sopii mulle. Näin mun mielestä kaikkien tulisi tehdä. Kaikki muotivillitykset ei sovi kaikille, minkä takia onkin tärkeää miettiä mikä sopii omaan pukeutumiseen ja mitä voi jättää suosiolla muiden käytettäväksi. Mitään ei pitäisi mun mielestä käyttää vain sen takia, että se on muodissa.

Mä en oo koskaan ollut mikään hattuihminen. Pipoja käytän kyllä talvella, mutta siihen se on jäänytkin. Nyt kuitenkin tämän hattutrendin villitessä oon alkanut hiljalleen muuttaa mieltäni (tai pikemminkin asennettani). Kaikki alkoi hellehatuista ja eilen nappasin Lindexin alennuskorista tämän villahatun syksyksi. Mulle ei sovi sellaiset isolieriset hatut, joita varsinkin näin syksyn alkaessa näkee monen päässä. Niinpä päädyin tälläiseen pienempi lieriseen villahattuun, joka tuntuu just sopivalta mulle :)



Mun hiukset eleli ihan omaa elämäänsä tuossa kuvaussession aikana, kun tuuli niin kovaa. Onnistuttiin välttämään sade, mutta tuulta ei :D Syksy on kyllä muuten vuodenajoista se, jolloin inspiroidun pukeutumisesta eniten. Kesällä harvoin tulee hirveästi mietittyä pukeutumista, kun käy töissä suurimman osan ajasta ja lopun aikaa hengailee kotona tai jos hyvin käy niin ulkona joko mekossa tai topissa ja shortseissa. Hirveän vaihtelevaa! Syksyllä käyttöön pääsee taas oikeastaan suurin osa mun vaatekaapin kulmakivistä, kuten neuletakit & neuleet, huivit ja erilaiset saappaat ja nilkkurit. Musta tuntuu, että oon lukenut melko monestakin blogista, että syksy on se juttu pukeutumisen suhteen. Mites teillä on?

Tänään otan taas suunnan Jyväskylään opintojen pariin :) Ihanaa sunnuntaita!

♥ Marjut

Kommentit

  1. Toi takki on kyllä tosi kiva! Ihanan tyylikäs <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, kiitos! (: Sulla on kivoja asuja blogissa!

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentti, oli se sitten lyhyt tai pitkä, on aina enemmän kuin tervetullut! ♥