Siirry pääsisältöön

Juhlan tuntua

Viime postauksessa kirjoitin median kiiltokuvamaisuudesta, joten tämä postaus puhelinkuvineen jatkaakin mukavasti tuon kiiltokuvamaisuuden rikkomista :) En oo taas hetkeen jakanut tällaisia arkisempia juttuja, joten ajattelin nyt kertoa meidän eilisestä juhlapäivästä.



Eilen vietettiin siis mun isän viiskymppisiä. Heti aamusta kävin vielä nopeasti hoitamassa viimeiset velvoitteet ennen kuin lähdin kohti Kurikkaa. Kotikotona oli täysi tohina päällä, kuten arvata saatoinkin. En tietenkään jaksanut väsätä kotona aamupalaa, joten ensimmäinen ajatus oli ruokaa! :D Verensokerin tasaamisen jälkeen lähdin siskon luo kihartamaan hiuksia ajatuksella: jos nyt edes näin kerran vuodessa!

Kiharrusoperaation jälkeen palasin takaisin kotikotiin ja vetelin hiukset taakse tuollaiselle epämääräiselle linnunpesälle. Mä oon vissiin saanut tarpeekseni kilpatanssi-ajan hiusväkerryksistä ja puolen kilon lakkamääristä hiuksissa, kun tuo hiusten laittaminen menee nykyään enemmän ajatuksella harjaus ja ponnari, jos sitäkään. Joskus se harjaaminenkin jää.. :D Ihan mukava sitä on kuitenkin näin suurin piirtein kerran pari vuodessa näyttää vähän naisellisemmalta myös hiusten osalta!

Noniin ja taas tämä meni satuiluksi. Perus. Meinasin tiiviisti kertoa päivän tapahtumat ja löydän itseni kirjoittamasta kaksi kappaletta hiuspehkosta (kirjotin muuten pöhköstä aluksi...), kuinkas muutenkaan. Päälle tosiaan pääsi Fransan melko talvinen mekko, jonka oon ostanut joskus pari vuotta sitten keskiseltä mallivaatteiden alennusmyynneistä. Jalassa oli Mangon luottokorkkarit, jotka loppujen lopuksi taisi tosin olla enemmän keittiön nurkassa kuin jalassa :D 


Kaulaan en laittanut mitään korua, koska tuossa mekossa on kivat yksityiskohdat solisluiden alapuolella. Ranteeseen laitoin tasapainoksi DKNY:n luottokellon, kummilahjaksi saadun hopeisen rannekorun, Pariisista ostetun rannekorun ja sormeen uusimman hopeasormuksen. Oon ennen ollut ehdottomasti enemmän kaulakorujen kuin rannekorujen ystävä, mutta suunta on sittemmin muuttunut täysin. Nykyään suurin osa kaulakoruista roikkuu korukädessä ja rannekorut on ihan oikeasti kädessä :)

Juhlat sujui oikein mallikkaasti ja oli mukava nähdä pitkästä aikaa sukulaisia, joita en oo nähnyt moneen vuoteen. Meidän sukulaiset tekee aina synttärisankarille porukalla sellaisen kortin, jossa on valokuvia ja lehdistä leikattuja tekstejä - ihan superhauskoja! :D Niissä on usein myös sellaisia sisäpiirin juttuja, joista tietää vain harvat ja valitut. Tällaiset lahjat on mun mielestä ihan parhaita ja ne säilyy muistona pitkään.

Poistuin paikalta joskus iltakymmenen jälkeen, mutta porukat jäi vielä kavereidensa kanssa juhlimaan. Välillä näinkin päin, että vanhat jaksaa ja nuoret ei ;)


Loppuun vielä yksi aika mahtava, tosin täysin tähän juhla-asiaan kuulumaton juttu, nimittäin oon blogini kanssa ehdolla Indiedaysin Blog Awardseissa MOTIVATION-kategoriassa. Mä oon ollut todella innokas kesän jälkeen tämän blogin kanssa ja tuntuu, että innostus vaan kasvaa viikko viikolta! Tämä ehdokkuus on siis sanomattakin mulle kultaakin kalliimpi ja upeampi tilaisuus, ja itseasiassa samalla mun ensimmäinen ehdokkuus! 

Mikäli siis koet, että oot saanut täältä blogista motivaatiota, inspiraatiota tai mukavia lukuhetkiä niin olisin kiitollinen jos antaisit äänesi blogilleni täällä. Tuossa ehdokasjoukossa on mukana ihan mielettömiä blogeja, monia joista itsekin saan päivittäin inspiraatiota, joten mikäli mun blogi ei tunnu siltä omimmalta niin joukosta löytyy varmasti joku joka niin tekee :) Jokaisen äänestäneen kesken arvotaan kahden hengen lippupaketteja 31.10 pidettävään Indiedays Blog Awards -gaalaan sekä 3 kpl 50 euron arvoisia tavaratalolahjakortteja. Oman blogini kategorian lisäksi blogeja voi äänestää Lookbook, Beautybox, Foodlover, Livingspace ja Lifie -kategorioissa.

Oon erittäin kiitollinen mun lukijoilleni, koska te ootte mulle se yksi suurin inspiraation lähde tässä touhussa. On ollut mukava huomata, että ootte myös aktivoituneet kommentoimaan aiempaa innokkaammin! Toivottavasti saan jatkossakin tarjottua teille postauksia, jotka herättävät kiinnostusta ja ajatuksia :)

Tänään palailen takaisin Jyväskylään opintojen pariin pariksi päiväksi, mutta sitä ennen odotan poikaystäväni kotiin rutisteltavaksi! Ihanaa sunnuntaipäivää kaikille! ♥

♥ Marjut

Kommentit

  1. Moi! Löysin sun blogin vasta äskettäin, mutta oonkin viime päivät lukenut tätä ihan jatkuvasti! Opiskelen tokaa vuotta kauppakorkeessa ja oon todennut, että tää koulu ei vaan oo mua varten. Unelma ois päästä liikalle sisään ens vuonna, ja tää blogi varmasti tsemppaa sillä matkalla ihan älyttömästi! :) Kiitos siis jo etukäteen! Mielelläni siis lukisin kaikkea opiskeluun ja hakemiseen liittyvää vielä lisää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Mukava että löysit tänne, kun sulla on kerran tuollaiset aikeet tulevaisuudessa :) Yritän jatkossa tehdä myös lisää liikunnalle hakemiseen liittyviä postauksia! Niitähän löytyykin pääsykoe-tagin alta jonkun verran, mutta pieni päivitys olisi toki paikallaan. Tsemppiä sulle ja pysyhän kuulolla! ((:

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentti, oli se sitten lyhyt tai pitkä, on aina enemmän kuin tervetullut! ♥