Siirry pääsisältöön

Ylösalaisin videolla

Tänään oli huikee päivä liikunnalla!  



Aamun ensimmäinen ohjelmanumero oli neljän tunnin kvaliharjoitus, jota kaavailin pitkäksi ja puuduttavaksi, mutta joka osoittautuikin mielenkiintoiseksi ja hauskaksi. Opiskelukaveri otti samaisella harjoituskerralla mun venyttelytuokiosta snäpin omaan snapchattiinsä. Mä oon ihan tietoisesti jättänyt tuon sovelluksen lataamatta - en halua koukuttua...

Iltapäivästä alkoi ensimmäinen telinevoimistelun syventävän kurssin demo, missä harjoiteltiin hyppykuperkeikkaa. Oli mahtava meno ja jäätiin vielä demon jälkeen hetkeksi treenaamaan käsilläkävelyä. Instagram-seuraajat ovatkin saattaneet nähdä mun käsilläkävelyharjoittelua viime aikoina - niissä tunnelmissa jatkettiin tänäänkin :)

Päivän viimeinen demo oli ensimmäinen kehonhuollon syventävän kurssin demo, missä tehtiin pilates-harjoitteita sekä rullalla että renkaalla. Taisin löytää taas muutaman uuden lihaksen keskivartalostani ja tuli taas huomattua miten eri tuntuman saa esimerkiksi tavallisessa istumaannousussa, kun sen tekee rauhallisesti ja hallitusti. Pikkasen eri meininki kun 100 toistoa minuutissa tehtäessä - You should try! :)

Oli niin kivaa menoa telinesalissa, että mun oli pakko koota taas tällänen hirveen hauska video teille! Mua harmittaa että musiikkien käyttäminen videoissa on niin tarkkaa kaiken maailman tekijänoikeuksien takia, mutta kuulettepa mun hassunhauskat kommentit paremmin ilman sitä musiikkia ;)


Hilipati hei, kylläpä tuosta liikunnasta saakin (liikaa) virtaa! Nyt rauhoitun ja naputtelen blogikyselyä valmiiksi, Adios amigos!

 ♥ Marjut

Kommentit