Siirry pääsisältöön

Vastaa blogikyselyyn ja voita hyvinvointipaketti

Mukavaa maanantaipäivää lukijat!



Oon blogin puolella maininnutkin muutamaan otteeseen mun Pro Gradu -tutkielmasta ja kertonut sen tutkivan liikunta- ja hyvinvointiblogien lukijoita. Nyt oon siinä pisteessä, että tutkimuskysely on vastattavissa tästä päivästä alkaen aina sunnuntaihin 22.11 saakka. Kyselyyn pääset klikkaamalla tästä.

Kysely on todella yksinkertainen ja sen tekemiseen kuluu maksimissaan reilu viisi minuuttia. Kuitenkin jokainen teidän antama viisiminuuttinen on tärkeämpi kuin uskottekaan! ♥ Kaikista paras juttuhan on se, että mun upeat yhteistyökumppanit ovat lähteneet tukemaan mun projektia ja tämän ansiosta kahden vastaajan viisiminuuttinen poikii heille ilmaisen vapaavalintaisen nettivalmennuksen Trainer24.fi*-palvelusta ja Evoke-tuotteita.

*sisältää mainoslinkin.

Kiitos jo etukäteen Teille kaikille kyselyyn osallistuville!

♥ Marjut

Kommentit