Siirry pääsisältöön

Independence Day greetings


Hyvää Itsenäisyyspäivää! 
Tällä kertaa terkut asukuvien kera. Ihanaa, kun on saanut käyttää "tavallisia" vaatteita vähän enemmänkin viime aikoina. Jyväskylässä tulee kuljettua niin paljon treenikamoissa, että sitä melkeen unohtaa, miten kivoja tavallisia vaatteita omistaakaan :D Ensi viikko pitäisi vielä jaksaa opintojen parissa ennen kuin pääsen asettumaan lakeuksille joululoman ajaksi. 

Oon kyllä onnekas mun työpaikasta; siitä että saan tehdä töitä aina lomien aikana. Kyllä - onnekas. Moni saattaa ajatella, että hirveää kun loma pitää kuluttaa töitä tehden, mutta hyvässä työporukassa ei tuollaset asiat tule mieleenkään! Ja onhan tässä joulunpyhien aikaan muutamia vapaapäiviä, koska kaupat ovat kiinni. Ihan riittävästi mulle :) 




ankle boots NLY shoes
bag Migant
dress Pieces/Defshop (saatu)
hat Lindex
scarf Pieces/Defshop (saatu)
watch DKNY

Tämänpäiväisessä asussa näkyy pari uutukaista: yksinkertainen musta trikoomekko ja lämmin kuviollinen huivi, jotka sain valita Defshopin valtavasta valikoimasta. Huivejahan ei oo koskaan liikaa ja musta mekko on yksi monikäyttöisimmistä vaatekappaleista heti farkkujen ja valkoisen t-paidan jälkeen. Ihan uskomatonta, että pihalla tarkenee tällaisella pitkähihaisella mekolla ja paljailla (valkoisilla) säärillä vielä näin joulukuun alussa - kiva talvi meillä hei!

Mun sisäinen aikuinen on selvästi hiljalleen noussut esille, nimittäin oon nykyään todella tarkka mekkojen helman pituuden kanssa. Oon myynyt ison kasan minimekkoja, jotka ei vaan sovi mun tyyliin enää. Pysyttelen mielummin polvipituisissa mekoissa mahdollisista mummoviboista huolimatta ;) Mites te?


On ollut muuten ilo huomata, että poikaystävä on niin hyvä kuvaaja ja kehittyy koko ajan. Se pelastaa mun blogin harva se päivä, kun jaksaa aina kuvailla mun kanssa. ♥ Nyt siirryn tuonne sohvalle sen viereen viettämään sunnuntai-iltaa. Mukavaa iltaa teillekin! :)

♥ Marjut

Kommentit