Siirry pääsisältöön

Nopea ja tehokas pariteeni videolla


Nyt olisi lupaamani paritreenin vuoro. Kuvattiin tämä tänään kämppikseni Suskin kanssa ja hauskaa oli! :) Videolla esitetään liikkeet ja niiden toistomäärät, mutta tässä vielä muutama ohje liikkeiden suorittamiseen:

1. Punnerrus läpsyllä
Kämmenet maassa noin hartioiden leveydellä suoraan olkapäiden alla, keskivartalo tiukkana, luotisuora linja aina jaloista niskaan saakka, älä anna lantion tippua/nousta ylös.

2. Jalkaprässi
Prässin tekijä: hallittu liike, polvet ja varpaat samaan suuntaan suoraan eteen ylös.
"painopakka": keskivartalosta vahva tuki, koko liikkeen ajan vahvassa lankkupidossa

3. Selkäliike pyörien
Niska pitkänä selän jatkeena, liikettä ei tehdä nostamalla päätä vaan yläkroppaa ylöspäin

4. Vatsaliike taakse nojaten
Vatsa tiukkana, selkä suorana, jalat yhdessä ojennettuna.


Ensi viikolla on mahdollisesti luvassa toinen nopea ja tehokas lihaskuntotreeni parin kanssa toteutettavaksi :) Siihen saakka toivotan kaikille kuitenkin hauskoja ja tehokkaita treenihetkiä kaverin, tyttö-/poikaystävän, sukulaisen tai vaikkapa tuiki tuntemattoman kanssa :)

♥ Marjut

Kommentit