Siirry pääsisältöön

Oi miksi miksi?

Aina ei vain ymmärrä. Saran miksi-postaukset on ihan huippuja ja koska itsekin pohdiskelen maailman menoa harva se päivä, niin tässä teille viimeaikaiset ihmetykset aiheet eli MIKSI

...huulia pitää mutristaa kuvissa, kun musta se näyttää vain ja ainoastaan tosi hölmöltä?

...bloggaajat usuttavat mainoslinkkejä postauksiinsa kertomatta siitä lukijoille?

...VR:n junissa on todella usein jotain vikaa, mikä johtaa junien myöhästymiseen?

...mun auton ovet jäätyy umpeen -3c pakkasella?

...punnarin korttipääte ei toiminut, joten jouduin jättämään mun herkut kassan tytöille?


...3-vuotias osaa paremmin Espanjaa kun minä?

...avaan aina samat välilehdet samassa järjestyksessä, kun avaan koneen?

...oon ostanut 70-300mm objektiivin, koska oon käyttänyt sitä ehkä kolmesti? huikatkaa jos ois tarvetta!

...poikaystävä löytää joka päivä hassunhauskoja videoita/kuvasarjoja, joita mä en koskaan ymmärrä heti ensikatsomalta?

...ja miksi meille on syntynyt tästä "test of the day" -perinne, jonka tiimoilta saan lähes joka päivä yhden video-/kuvahaasteen?



...suomalaiset boikotoi sunnuntain tuplapalkan leikkauksia hullunlailla, kun suurimmassa osassa maista ihmiset saa sunnuntaina tavallisen palkan?

...Seinäjoen joogatarjonta on niin suppea ja kallis?

...ihmisen laihtumisesta puhutaan kasvotuste, mutta lihomisesta puhutaan selän takana?

...poikaystävä laukaisee joululahjatoiveensa nanosekunnissa, kun mä vieläkin jahkailen omani kanssa?

...joulu oli lapsena niin siisti ja odotettu, mutta nykyään yksi juhlapyhä muiden joukossa?

...mulle jäi tästä postausaiheesta soimaan päähän "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa"?

Minkälaisia juttuja te ootte pohtineet viime päivinä? 

ps. tykästyin näihin eilisiin kuviin sen verran paljon, että oli pakko kuvittaa tämäkin postaus muutamalla versiolla eilisistä kuvauksista.

 ♥ Marjut

Kommentit