Siirry pääsisältöön

Skechers - jalat pumpulissa

Mulla oli otsikon tapainen fiilis, kun kokeilin Akvamariinilla ensimmäistä kertaa Skechersin kenkien patentoitua memory foam-pohjallista. Oikeasti missä pussissa mä oon elänyt? Miksen mä tiennyt koko merkistä mitään ennen viime keskiviikkoa? Miksei joka blogi hehkuta näitä samalla tavalla kun mä aion nyt hehkuttaa? Miksi, miksi, MIKSI?

Skechers glider (memory foam) / Skechers flex appeal (memory foam) / Skechers flex appeal (memory foam) / Skechers go flex (goga mat)

Mä en tee tätä blogia rahan kiilto silmissä, joten vinkkaan mielelläni hyväksi kokemistani tuotteista/palveluista, vaikka en siitä itse mitenkään hyötyisikään. Näiden kenkien kohdalla tuli juuri sellainen "pakko kertoa näistä lukijoille"-fiilis! 

Skechers on yhdysvaltalainen kenkämerkki ja itseasiassa tällä hetkellä Yhdysvaltojen toisiksi suurin kenkämerkki heti Niken jälkeen. Skechersin valikoima ei rajaudu pelkästään urheilukenkiin, vaan valikoimassa on myös työ- ja vapaa-ajan kenkiä eli käytännössä kaikkea lenkkikengistä korkokenkiin ja talvisaappaisiin. 


Tämä mun kiinnostuksen herättänyt, useasta Skechersin kengästä löytyvä Memory Foam -sisäpohjallinen tuntuu ihan oikeasti taivaalliselta jalan pohjaa vasten. Mä olin heti ajatuksissani kävelemässä näillä töissä ilman alaselän kipeytymistä, koska jokainen paljon jalkojensa päällä työskentelevä varmaan tietää sen tunteen, kun työpäivän jälkeen jalat ja alaselkä huutaa hoosiannaa kovien ja huonojen kenkien käytöstä. Taisin jo salaa haaveilla myös tulevasta pitkästä lentomatkasta nämä kengät jalassa ;)



Yllä olevassa kuvassa (ja ihan ensimmäisessä kuvassa oikealla alhaalla) näkyvässä kengässä on toinen Skechersin käyttämä sisäpohjallinen; Goga Mat, joka on pehmeä ja joustava joogamattomainen pohjallinen. Tätä pohjallista en päässyt kokeilemaan, mutta näytti ja tuntui lähes yhtä hyvältä kuin memory foam :)


Onko Skechers teille ennestään tuttu merkki? Millaisia mielipiteitä kengät teissä herättävät? :)

Huomenna aamusta suuntaan taas Jyväskylään opintojen pariin. Luvassa on muun muassa joogan opetustunti ja gradun välinäyttö sekä telinevoimistelun opetusvideon teko - kaikkea mukavaa siis :) Mukavaa sunnuntai-illan jatkoa kaikille! 

♥ Marjut

Kommentit

  1. Heippa,

    löysin blogisi juurikin googlettamalla skechersin kenkiä. Ostin joskus kolme-neljä vuotta sitten kyseisen merkin puolipaljasjalkalenkkarit, enkä haluaisi enää ostaa mitään täysvaimennettuja kenkiä lenkkeilyyn. Yritin yksi päivä vetää lenkkiä ihan normi juoksukengillä, mutta eihän siitä mitään tullut kun tuntui että hyppisi trampoliinin päällä:) Mahtavat kengät nuo edelliset, taidan laittaa uudet hankintaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Kiva että eksyit tänne :) mukava kuulla, että sulla on hyviä kokemuksia! Itse taas innostuin kovasti tuosta memory foam-pohjallisesta :) en oo noihin paljaskenkä malleihin tutustunutkaan, täytyy tarkastella niitä paremmin!

      Poista
  2. Moi, minäkin eksyin tänne googlettamalla Skechersin kenkiä. Minulle on jo kahdet, mutta nämä pehmeäpohjaiset muistivaahtopohjaiset ovat taivaallisen hyvät työkengät, kevyet eivätkä paina eivätkä hankaa yhtään. Olen myös aikonut lähteä niissä kengissä pitkälle lentomatkalle ensi talvena. Omat kenkäni olen ostanut Pärnusta, siellä on PK-keskuksessa kenkäkauppa joka myy vain Skechersin kenkiä. En ole löytänyt niitä oman kaupunkini kaupoista. Molemmat nykyiset kenkäni ovat mustat, mutta seuraavaksi ostan jotkut värikkäät.

    VastaaPoista
  3. Moikka ja kiitos kommentista! Skechersiä oon itsekin nähnyt käytettävän paljon työkenkänä ja ymmärtääkseni sitä myydään myös siihen ympäristöön paljon. Kukapa sitä ei haluaisi tallustella tyylikkäissä ja mukavissa kengissä joka päivä :)

    VastaaPoista
  4. Googlettamalla kenkiä minäkin tänne löysin. Madeiralta ostin näitä kenkiä ja enää en muita halua pitääkkään.Voi kumpa näitä kauppoja tulisi muuallekkin kuin Helsinkiin se yksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva! Nämä alkaa hiljalleen tulla suomessakin tunnetummaksi, joten voisin kuvitella, että toiminta laajenee myös täällä lähitulevaisuudessa :)

      Poista

Lähetä kommentti

Kommentti, oli se sitten lyhyt tai pitkä, on aina enemmän kuin tervetullut! ♥