Siirry pääsisältöön

First days in Nicaragua

Ensimmäiset kaksi päivää Nicaraguassa ja vitsit mä rakastan tätä paikkaa!



Eilinen päivä kului rauhallisesti Granadaan ja poikaystävän perheeseen tutustuessa. Täällä on ihan eri meininki kuin Suomessa ja just se tekee tästä kaupungista ja maasta ihan erityisen :) Niin paljon värejä ja kaikkea uutta ja ihmeellistä joka puolella! ♥


Tänään aamulla lähdettiin Masayan lähellä sijaitsevaa Catarinaan ostamaan kotiväelle tuliaisia. Söin samalla ensimmäistä kertaa elämässäni hummeria ja vitsit miten hyvää se oli! Mulla ei oo kovin hyviä kokemuksia merenelävistä (oon saanut kaksi kertaa ruokamyrkytyksen katkaravuista), mutta kokeilin kepillä jäätä ja toistaiseksi ollaan ainakin täysissä voimissa! Oon muutenkin tosi yllättynyt ettei mulla oo ollut käytännössä ollenkaan jet lagia, vaikka tällä puolen maailmaa herätään, kun Suomessa mennään nukkumaan :D Kuumuuteenkin oon tottunut yllättävän nopeasti!



Catarinan markkina-alueelta oli kaiken lisäksi ihan mieletön näkymä Apoyo laguunille! 
Huomenna suunnataan Mombacho tulivuorelle - WIIII!

Adios amigos!

♥ Marjut

Kommentit

Lähetä kommentti

Kommentti, oli se sitten lyhyt tai pitkä, on aina enemmän kuin tervetullut! ♥