Siirry pääsisältöön

I DO.

Oon jo aiemmin julkaissut tänne teille näytille tunnelmia meidän helmikuun lopun tulivuoren valloituksesta Nicaraguassa. Jotain hyvin olennaista ja tärkeää jätin kuitenkin tietoisesti ulkopuolelle niin kuvien kuin videonkin osalta. Nyt ajattelin kuitenkin paljastaa tuon "olennaisen" ja sen, mikä loppujen lopuksi teki tuosta keskiviikosta 25.2 niin merkittävän.

Jos tähän mennessä oon kuvitellut osaavani lukea ihmisten ajatuksia ja tietäväni mitä tuleman pitää, en kuvittele enää. Tarina etenee niin, että vaellettiin rauhassa naureskellen ja vähän eksyenkin pitkin Mombacho-tulivuoren polkuja, kunnes saavuttiin tälle yllä näkyvälle upealle aukealle paikalle. Aiemman postauksen (linkki alussa) videolla näkyy monta pätkää juuri tältä aukealta paikalta. Istuskeltiin tovi ihailemassa maisemia, piipahdettiin pienen matkan päässä katsomassa savuavaa koloa :D ja lopulta turistirysän kadottua teille tietämättömille, käveltiin tuota vasemmassa reunassa näkyvää polkua pitkin näköalapaikalle (videolla kohdassa 1.48-2.04) .

Ja sitten noh.. Hommahan meni niin, että kaikista näin jälkeen päin ajateltuna selvistä merkeistä huolimatta olin ihan ulapalla, kun lopulta olin tilanteessa, jossa mies on polvillaan siinä mun edessä ja kysyy haluanko viettää loppuelämäni hänen kanssaan? No minähän itkin onnestani siinä niin hysteerisesti, että taisin noin sata kertaa mainita Amor, are you serious? ennen kuin tajusin, että mun kuuluisi nyt varmaan vastata jotain ihan muuta :')


No siinä sitten kaiken hysterian, ilon, epätodellisuuden ja onnellisuuden lomassa sain soperrettua suustani myöntävän vastauksen ja otin sormuksen vastaan kädet täristen. Seuraavasta puolesta tunnista ei ole juuri mitään muistikuvia, mutta loppumatka takaisin tulivuoren tukikohtaan sujui naureskellen ja tuumaillen, miten autuaan tietämätön olin kosinnasta.. Minähän oon aiemmin asian esille noustessa todennut, että ei oo kihloja tulossa vielä hetkeen, koska mies ei tiedä mun sormuksen kokoa... Voi miten väärässä olinkaan :D



Itse tapahtumapaikka oli täydellisesti valittu. Rannalla kosiminen on kuulemma jo niin nähty, että piti keksiä jotain omaperäisempää ja siinä mies kyllä onnistui :)Kiitollinen, siunattu, onnellinen ♥

♥ Marjut

Kommentit

  1. Vastaukset
    1. Kääk oon ihan unohtanut vastata, mutta kiitos kovasti! (:

      Poista
  2. Miten multa on mennyt tää ihan ohi!! Onnea!! Paljon onnea <3 ihania uutisia. Ja ihanaa, että onnistui yllättämään ;)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentti, oli se sitten lyhyt tai pitkä, on aina enemmän kuin tervetullut! ♥