Siirry pääsisältöön

Blue, beige and white


bag Rebecca Minkoff
cardigan Seppälä
jeans Pieces
shoes Pieces / Defshop (saatu)
top & scarf H&M
watch Dolce&Gabbana

Nyt ne luvatut asukuvat uuden laukun kanssa! :) Tällainen asu on aika perinteistä mua. Tavallinen t-paita tai toppi farkkujen ja neuletakin kanssa. Mua pidempään seuranneet on saattaneetkin huomata, että useimmiten mulla on myös huivi kaulassa ja niitä onkin tässä vuosien saatossa kerääntynyt kaappiin melkoinen määrä. On värejä ja malleja jokaiseen asukokonaisuuteen sopivaksi :)

Tänään oon viettänyt toista vapaapäivää opiskelutöiden ja siivoilun parissa. Muutamia terkan kursseja pitäisi saada kiireen vilkkaa valmiiksi ja samaten gradu odottaa loppusilausta. Harmittaa vähän, että tuo gradu on jäänyt nyt taka-alalle muiden töiden takia, mutta enköhän mä senkin saa pian valmiiksi, kunhan saan ensin muut kiireellisemmät työt pois alta.

Järjestelin ja karsin tänään myös blogin tägejä ja siinä samalla julkaisin vahingossa yhden luonnoksissa olevan postauksen, joten ette ihmettele jos "dynaaminen lihaskuntojumppa..." niminen postaus on kadonnut teille tietämättömille. Se ehti jo kaikkiin seurantakanavoihin ennen kuin tajusin mokani ja siirsin postauksen takaisin luonnoksiin. Postaan sen sitten uudestaan, kun saan valmiiksi!

Mitäs tykkäätte asusta?

♥ Marjut

Kommentit

  1. Eikäää!!!😊 Toi on ihana toi laukku!! Tyylikäs ja siinä on just sopivasti yksityikohtia, tykkään!
    Ja tsemii opiskeluhommien kans!
    -S-

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kommentti, oli se sitten lyhyt tai pitkä, on aina enemmän kuin tervetullut! ♥