Siirry pääsisältöön

Designer crush: Rebecca Minkoff

Mulla on tiettyjä suunnittelijoita, joita oon seuraillut jo pidemmän aikaa. En tarvitse monia satoja euroja maksavia vaatteita, jotta voisin esittäytyä kodin ulkopuolella. Suurin osa mun vaatteista ja asusteista on ketjuliikkeistä ostettuja, vaikka nykyään kiinnitän yhä enemmän huomiota vaatteiden materiaaleihin ja kestävyyteen. Mun asusteosastolta löytyy ne vaatekaapin kalleimmat aarteet ja laadukkaisiin laukkuihin, kenkiin ja kelloihin panostankin mielelläni.


Tähän asti oon haaveillut monestakin laukusta, mutta lopulta en oo päätynyt ostamaan vielä yhtäkään "designer-laukkua". Viime viikolla satuin kuitenkin klikkailemaan itseni Rebecca Minkoffin luomuksien äärelle ja olin täysi myyty samantien. Tässä on se suunnittelija, jonka laukun aion itselleni hankkia. Katsokaa nyt näitä! ♥



Onko Rebecca Minkoff teille tuttu? Täytyy myöntää, että itse en ollut kuullut suunnittelijasta aiemmin ollenkaan. Pienen tutkiskelun jälkeen huomasin, että Suomesta hänen tuotteitaan saa Stockmannilta, mutta en oo kyllä koskaan nähnyt näitä laukkuja katukuvassa. Saattaa johtua toki siitä että a) en oo vain kiinnittänyt huomiota, koska suunnittelija ei ole ollut tuttu tai b) täällä päin Suomea ei hirveästi noita aitoja designer-laukkuja muutenkaan pyöri :D

Rebecca Minkoff Bags


Näiden yllä olevien yksilöiden joukossa onkin jo yksi yksilö, johon oon kahlinnut silmäni. 
Arvaatteko mikä? :)

kuvat: pinterest

♥ Marjut

Kommentit