Siirry pääsisältöön

Lately

Tsau kaverit! Aloitin eilen kesätyöt ja nyt oon heti pari päivää vapaalla. Meni pienessä hämmennyksessä tuo ensimmäinen työpäivä, nimittäin oli lääni taas kasvanut ja sen mukana myös kaikki myytävät tuotteet lisääntynyt sen verran että voi jumantsuikka! Eli jos ette oo käyneet Tuurissa hetkeen niin kannattaa tulla taas vierailulle; nyt on tarjontaa ja tilaa niin, että oksat pois :) On ehkä tämä mun vaateinnostus näkynyt myös täällä blogin puolella viime aikoina, kun töissäkin oli niin paljon kaikkea ihanaa vaatetta ja asustetta. Lippaan varmaan kaksi ostoskärryä täyteen tavaraa, kun seuraavan kerran eksyn shoppailemaan :D

Oon ilmeisesti ollut myös aika kiva avovaimo, koska mies hemmotteli mua yksi päivä tällaisella aika kivalla lahjalla :) Jotenkin kummasti se aina osuu nappiin, kun oon juuri miettinyt, että olis kiva saada toinen hopea kello koristamaan rannetta. En oo puhunut asiasta mitään, mutta ilmeisesti tämä on ollut sitten huomattavissa ilman sanoja :D Mulla on niin paljon hopeita asusteita, että DKNY:n hopeinen rannekello kiikkuu kädessä lähes joka päivä, kun taas kultainen ja valko-kultainen kello ovat enemmänkin "spesiaali" käytössä. Nytpä saankin siis kiikuttaa myös tätä D&G:n kaunokaista ranteessa vaihtelun vuoksi :)

Tänään oon kuskaillut paketteja keskustaan, katsonut vihdoin pari Armanin jaksoa (ja herkistynyt niitä katsellessa...) ja tehnyt kotitöitä. Loppuviikko meneekin sitten töissä ja lauantaina juhlitaan äitini viiskymppisiä. Nyt näyttää siltä, että kohta sataa vettä, joten toivotaan että viikonlopuksi taas lämpenisi :)



Huomenna suuntaan mahdollisesti kälyni luo ottamaan uutta kuvamatskua tänne blogin puolelle. Tuo banneri pitäisi ainakin saada vaihtoon, kun se on jotenkin vähän liian vanha ja "nähty" :) Oon tänään myös käynyt läpi joitakin vanhoja kuvakansioita ja löytänyt sieltä aika monia kivoja asukuvia vanhan blogin ajoilta. Voisin niitä jakaa tännekin joku päivä ja pohtia, että miten oma tyyli ja ulkonäkö on muuttunut vuosien varrella.

Vielä loppuun yks vinkki! Jos treenivaatteet kaipaa kesäksi uudistusta niin Sportamorella* on menossa kampanja, jossa saa -30% kaikista treenivaatteista 10.5 klo 23.59 saakka.

Nyt kuitenkin laitan lattaribiisit soimaan ja alan siivota! See you soon :)

*mainoslinkki

♥ Marjut

Kommentit