Siirry pääsisältöön

Three years ago

Oh dear god. Nämä oli mun ensimmäiset kommentit kun aloin keräämään tämän postauksen kuvia. :D Tällainen mun tyyli on ollut aika tarkalleen kolme vuotta sitten. Katsokaan millaisia mietteitä nämä tyylit herättävät mussa tänä päivänä.

Kesäkuu 2013


Edelleen vaatekaapissa: toppi, koru, laukku ja bleiseri (myynnissä).

Tämän tapaisen asukokonaisuuden voisin vieläkin hyvin laittaa ylleni. Vaihtaisin kuitenkin topin johonkin istuvampaan malliin, koska nyt näytän aikalailla yhtenäiseltä "pötköltä" päästä varpaisiin. Tämän asun yksilöistä toppi, laukku ja statement-koru ovat edelleen käytössä.


Heinäkuu 2013


Edelleen vaatekaapissa: laukku ja huivi.

Okei, tässä tulee ensimmäinen oh my... Vähän nyt ehkä liikaa sävysävyyn? Oon sittemmin oppinut, että vaaleat sävyt tekee mut aika kalpean näköiseksi ja sen huomaa erityisesti tässä asussa, kun kaikki on niin vaaleaa. Toinen juttu, minkä oon jälkikäteen oppinut on tuo paidan saumojen paikka. Tässä paidassa saumat ovat tuolla hauikset kohdalla, mikä tekee mun hartioista vielä entistä leveämmän näköiset. Tämän kanssa olen nykyään tosi tarkka! Jos jotain hyvää, niin huivi on edelleen yksi käytetyimmistä :)


Edelleen vaatekaapissa: korvikset ja rannekoru (myynnissä).

Vihreä on yksi mun lempiväreistä ja muistan, että tuo toppi oli pitkään mun suosikki. Samaten tuo rannekoru oli pitkään yksi mun suosikeista, mutta nykyään liian massiivinen mun makuun. Mutta nuo korkkarit?! ja hameen pituus?! No words needed...


Edelleen vaatekaapissa: shortsit, bleiseri (myynnissä) ja kengät (myynnissä)

Tässä toinen pötkylä-esimerkki. Tuota toppia rakastin yli kaiken, mutta tässä bleiseriin yhdistettynä se ei kyllä toimi. Shortsit ovat yhdet mun lemppareista ja edelleen käytössä. Ja oon muuten tainnut ostaa ne oikein viidellä eurolla Tuurista joku vuosi... Kuvauspaikalle plussat!


Elokuu 2013


Edelleen vaatekaapissa: farkkutakki, laukku ja korvikset.

Tässä on nyt vähän samaa pötkylä-efektiä kuin aikaisemmissa - ei tosin niin pahasti, koska tuo farkkutakki loppuu aikalailla vytärön kohdalle. Maxihame on äidin vanha, joten ikää on useampi kymmenen vuotta. Se ei ehkä kuitenkin kuvioidensa ja värinsä puolesta sovi parhaiten yhteen tuon farkkutakin kanssa. Nämä sopisivat paremmin yhteen, mikäli farkkutakki olisi yksivärinen.


Edelleen vaatekaapissa: toppi, korvakorut, kengät (myynnissä) ja peplum-bleiseri (myynnissä)

Tämä on toinen asu, jota voisin edelleen käyttää. Laittaisin kuitenkin tuon bleiserin napin kiinni, mikä toisi vyötärön esille ja piilottaisi sen tässä postauksessa paljon puhutun "pötkylä-efektin". :D Nuo farkut oli pitkään mun yhdet suosikit ja kulutinkin ne kirjaimellisesti puhki tässä puolisen vuotta sitten! 

Hassua huomata, miten kauan sitä on omistanut joitakin vaatteita ja asusteita! Mitäs ootte mieltä näistä arkistojen kätköistä löytyneistä asuista? Saa antaa rehellisiä mielipiteitä! 

Muistutan myös, että mun kirjoittamat, melko kärkkäätkin mielipiteet ovat vain mun mielipiteitä omista valinnoistani, eikä niitä tulisi ottaa kenenkään liian vakavasti :) Jotkut tyylit/asut toimivat toisilla paremmin kuin toisilla ja esimerkiksi tuo "pötkylä-efekti" on toisille imarteleva ja toivottu efekti, kun taas toisille ei :)

♥ Marjut

Kommentit

Lähetä kommentti

Kommentti, oli se sitten lyhyt tai pitkä, on aina enemmän kuin tervetullut! ♥