Siirry pääsisältöön

My favourite brands

Mulla on pitkään ollut samat tietyt lempibrändit, joiden vaatteita ja asusteita oon himoinnut ja joiden uusimpia mallistoja oon seurannut. Näitä brändejä ovat DKNY, Marc Jacobs ja Michael Kors. Eniten mua kiinnostaa näiden brändien asusteosasto, koska ostan mielummin muutamia laadukkaita asusteita kuin uusin koko vaatekaapin. Lisäksi oon löytänyt niin hyvälaatuisia ja kestäviä "halppismerkkien" vaatteita, että pärjään niillä vallan mainiosti.



DKNY on ollut mun lempibrändinä näistä pisimpään, kun taas Michael Kors on hiipunut hiljalleen pois. Oon vähän vastarannan kiiski monissa muotiasioissa. Esimerkiksi Korsin Hamilton oli mun toivelistalla lähes viisi vuotta, mutta nyt se on lipunut sieltä kauas pois, eikä takaisin tule. Mulle tulee aina "no way I am not going to get that" -fiilis, jos tietty juttu liikkuu katukuvassa tiuhaan tahtiin - kuten Hamilton tai MK yleensäkin.

Sama juttu on monissa muissakin muotivillityksissä. Adidaksen Superstar ja Stan Smith -kengät vilisevät katukuvassa niin ikään hullunlailla, mutta mä en vaan pysty ostamaan niitä. Osaksi siksi, koska oon aina ollut Niken kannattaja ja toisekseen siksi, että tietyissä jutuissa en vaan halua olla massaa. Päädyinkin tässä muutama päivä sitten ostamaan Niken matalat tennarit, joten suunta ei ole muuttunut :)

On myös monia brändejä, joiden vaatteita tai asusteita en vaan voi ostaa, vaikka ne näyttäisikin tosi kivoilta. Monista brändeistä on jäänyt niin vahva mielikuva esim. nuoruusajoilta mun pään sisälle, että en vaan pysty pääsemään niistä ylitse :D Voisin joskus kirjoittaakin näistä mielikuvista, mutta ensin haluaisin kysyä, että mitä teillä tulee ensimmäisenä mieleen esimerkiksi näistä brändeistä: Vans, Guess, Lacoste, Mic Mac?





Rebecca Minkoff on mun tuorein ja ehkäpä tällä hetkellä jopa se kiinnostavin suosikki. Muistattekin varmaan, että ostin hiljattain Minkoffin laukun ja se on osoittautunut ihan täydelliseksi arkilaukuksi! Minkoffilla on laaja valikoima erilaisia asusteita ja niiden yksityiskohtaisuus puree ainakin muhun ihan täysin. Suomessa tätä merkkiä myy Stockmann (joskin erittäin pienellä valikoimalla), mutta oman laukkuni ostin Boozt.comista, koska siellä oli juuri tuohon aikaaan hyvä tarjous menossa.

Luksusbrändejä seuraan myös, mutta let's face it: mulla on tuskin koskaan niin paljon "ylimääräistä" rahaa että käyttäisin esimerkiksi pari tonnia yhteen laukkuun, joten pysyttelen ihan ihailu-tasolla. :) Näistä mun mittakaavassa luksusbrändeistä suosikkeja on Prada, Hermes, Dolce & Gabbana ja YSL. Monien muidenkin brändien mallistot miellyttävät, mutta nuo  ovat ehkä ne brändit, joiden mallistot ovat lähes aina mun mieleen.


lMitkä ovat teidän suosikkibrändit?

Kuvat: Pinterest-haku "DKNY, Marc Jacobs, Rebecca Minkoff"

♥ Marjut

Kommentit