Siirry pääsisältöön

YSL beauty - kokemuksia tuotteista



Sokoksella oli tuossa syyskuussa perinteinen Kutsu kauneuteen -tapahtuma. Heillä on tapana järjestää eri brändien kauneusiltoja tuon viikon aikana ja osallistuin ensimmäistä kertaa kahteen, Lancomen ja Yves Saint Laurentin, iltamaan. Iltamissa esiteltiin kyseisten brändien uusimpia tuotteita ja ammattimeikkaaja meikkasi samalla yhden asiakkaan uutuustuotteilla. Mut napattiin sattumalta YSL:n iltamasta malliksi ja melko näyttävän iltameikin lisäksi (harmi ettei ollu mitään iltamenoja tiedossa) sain kiitokseksi pussukallisen YSL:n tuotteita näytekokoisina.

Ennen kun alan kertomaan mitä kaikkea tuo pussukka piti sisällään, haluan sanoa että en ole mikään himomeikkaaja tai asiantuntija kauneusasioissa. Oon kyllä tosi kiinnostunut erilaisista kauneustuotteista ja kokeilen mielelläni kaikenlaisia uutuuksia, mutta esimerkiksi mun perusmeikki koostuu ainoastaan meikkivoiteesta ja ripsiväristä. Spesiaalipäivinä laitan huuliin vähän punaa, mutta muuten mennään hyvin simppelillä ja kevyellä meikillä :) Juhlatilaisuuksiin sitten lisään yleensä hieman rajauksia tai luomiväriä, mutta en niitäkään läheskään aina. 

Seuraavaksi voisin kertoa mitä mieltä oon näistä YSL:n tuotteista näin muutaman kuukauden käytön jälkeen. *-merkki kertoo mihin tarkoitukseen tuote on/mitä se lupaa ja - merkki kertoo mun oman kokemuksen tuotteesta. Let's go :)



Forever Youth Liberator voide
* Forever Youth liberator-sarja on YSL:n ikääntymisen merkkejä vastaan taisteleva ihonhoitolinja. Tämän voiteen sanotaan kohottavan, sileyttävän ja kiinteyttävän ihoa. Säännöllisellä käytöllä ihon sanotaan näyttävän selkeästi nuoremmalta.
- En kuulu ehkä vielä tälle sarjalle täysin oikeaan kohderyhmään, koska mun ihon ikääntymisen merkit ovat toistaiseksi aika minimaaliset. Oon kuitenkin käyttänyt tätä kosteusvoiteen tavoin iltaisin kasvojen pesun jälkeen ja voide on tuntunut hyvältä iholla ja aamuisin iho on tuntunut tosi pehmeältä. En oo kuitenkaan huomannut mitään suurta vau-efektiä.

Forever Youth Liberator silmänympärysvoide
* Tämän silmänympärysvoiteen sanotaan kirkastavan ja heleyttävän silmänalusia ja säännöllisen käytön jälkeen silmänympärysalueen pitäisi näyttää kuulaammalta ja levänneeltä.
- Noin parin viikon ajan laitoin tätä iltaisin aina silmänalusiin. Mulla tulee melko herkästi tummat silmänaluset, jos en nuku hyvin, mutta en ainakaan mitään silmiinpistävää eroa huomannut tämän voiteen kokeilun aikana. Ehkä pidemmällä aikavälillä voisi tuloksiakin huomata herkemmin, mutta  ainakin tämä kokeilu tuotti melko neutraalin fiiliksen.

Forever Light Creator seerumi
* Seerumin sanotaan tasoittavan ihon sävyeroja ja tekevän ihosta heleän ja tasaisemman.
- Oon käyttänyt tätä aamuisin kasvojen pesun jälkeen ikäänkuin meikin pohjustusvoiteena. Mulla ei oo aiempaa kokemusta seerumeista, mutta tämän levityksen jälkeen iho ainakin tuntuu kivan tasaiselta ja meikkivoide levittyy tosi helposti. Mun kasvojen iho on luonnostaan aika "kirjava" ja voisin jopa sanoa, että tämä hiukan tasoitti tuota kirjavuutta meikkivoiteena alla. Saattaa olla täysin lume-vaikutusta, mutta ei mulla ainakaan ole tästä mitään huonoa sanottavaa!

Tämä Forever-sarja on tosiaan mulle tässä vaiheessa vielä hieman huono, sillä mulla ei oo ihan täysin hoitolinjan mukaista ihoa konkreettisten muutosten näkemiseen. Lisäksi uskon, että tämän linjan ihonhoitotuotteet toimii parhaiten, kun niitä käytetään säännöllisesti toinen toistaan tukien. Kuulin kuitenkin, että moni aikuinen nainen kehui tämän linjan tuotteita paljon :) Mulle päällimmäisenä näistä mieleen jää ihanan ylellinen tuoksu ♥

Dessin Des Levres - huultenrajauskynä, sävy 6 "Natural"
* Tämän huultenrajauskynän sanotaan piirtävän huulet pehmeästi ja tekevän niistä täyteläisemmän näköiset.
- Mun ehdoton suosikki näistä kokeilemistani YSL:n tuotteista! ♥ Sävy on kivan neutraali ja saa huulet näyttämään todella luonnollisilta. Huultenrajauskyniä oon kokeillut melko monia ja tämä nousi ehdottomasti listan kärkeen. Kynällä on helppo piirtää ja väri pysyy huulilla todella hyvin. Käytän rajauskyniä aina koko huulilla joko pelkästään tai sitten normaalisti huulipunan/-lakan alle. Tämä kynä on melko hintava (25€) mutta oman kokemuksen perusteella täysin hintansa arvoinen! 

Rouge Pur Couture - huulipuna, sävy 01 "Le Rouge" 
* Huulipunaa kuvaillaan erittäin kosteuttavaksi ja värejä intensiivisiksi ja puhtaiksi.
- Arkikäytössä tykkään enemmän mattapunista, mutta tämä on erityisesti juhlakäyttöön ihan mainio! Väri on kuvassa hieman oranssimpi kuin mitä se on todellisuudessa. Huulipuna on erittäin kosteuttavan tuntuinen ja sen takia kestää myös hetken ennen kuin se asettuu kunnolla huulille. Ei siis lasista siemailua saman tien levityksen jälkeen, mutta muuten pysyy todella kivasti ja sävy on kivan intensiivinen.


Dessin Du Regard - silmänrajauskynä, sävy 01 "Noir Effronte"  
* Vedenkestävä silmänrajauskynä.
- Todellakin vedenkestävä isolla V:llä. Mulla on melko helposti vetistyvät silmät ja aina rajauskyniä käyttäessä saan pelätä, että silmät on melko hetkessä mustana. Tämän kanssa ei ole sitä ongelmaa laisinkaan. Pysyvyys on jopa hieman liian hyvä, varsinkin siinä vaiheessa kun on aika pestä rajaukset pois :D Erinomainen tuote!

Mascara Volume Effet Faux Cils, sävy 01 black 
* Tätä tuotetta kuvataan tuuheuttavaksi ripsiväriksi, jolla saa glamouria katseeseen.
- YSL suosikki number 2! ♥ Ripsivärit on myös sellaisia, joita oon kokeillut ties kuinka montaa erilaista. Mulla on tällä hetkellä käytössä Lorealin kaksipäinen ripsari, mutta aion hankkia tämän YSL:n oman heti kun se loppuu. Ehdottomasti parhain ripsari mitä oon kokeillut! Erottelee ripset ihan mielettömän hyvin ja jopa mun tynkäripset näyttää yhtäkkiä tuplasti pidemmiltä. Tätä pystyy laittaa joko yhden tai useamman kerroksen riippuen miten intensiivisen katseen haluaa. Yleensä ripsarit paakkuuntuu, jos niitä yrittää lisätä jälkeenpäin, mutta tämä ei. Pure love!

Onko teillä kokemuksia YSL:n tuotteista?

♥ Marjut

Kommentit